poniedziałek, 18 maja 2015

Trapped in someone else’s dream

 Jak pisałam na początku, na blogu recenzujemy nie tylko książki, ale też muzykę, filmy. Gdzieś po drodze chyba się w tym zagubiłam, bo szablon jak i ogólnie wszystko co było tu dotychczas dotyczyło książek. Kontynuując...

                                                  Dzisiaj pierwszy post o muzyce, yeah!
          Szukam nowych zespołów, utworów, coverów... codziennie. Moja ulubiona piosenka nigdy nie utrzymała tego miana na więcej niż tydzień. Od dzisiaj zamierzam co miesiąc wstawiać posty z tym co udało mi się znaleźć, z tym co leci z moich głośników i na jak hałas skarżą się sąsiedzi (czytaj mama).

                                                            Top szóstka miesiąca ^.~

                           
                                                             1. Heart Shaped Box
                                     Piosenka z lat dziewięćdziesiątych w Top 6 maja 2015...
                                     Zdziwiłabym się gdyby było inaczej, jeśli to ja wybieram utwory do listy xD
                                  Według mnie najlepsze piosenki to takie, które pomimo tego kiedy                                                           zostały wydane, ciągle "żyją".
                                     Wątpię, żeby ktoś za trzydzieści lat słuchał np. "Gangnam Style".
   
                                                             2. Over- Enclose

Czy ktoś jeszcze pamięta Juana Carlosa z Vop?
Kibicowałam mu od pierwszego odcinka i po programie dalej jestem zafascynowana jego muzyką. Mam tego farta, że mieszkamy w tym samym mieście ;D Więc, może kiedyś uda mi się wyskoczyć na jakiś koncert. 


3.On top of the world- Imagine Dragons
Nie byłam przekonana do tego zespołu po tym co słyszałam w radiu, ale jednak warto było wyszukać ich na YouTubie :D 
Teraz słucham wszystkich piosenek po kolei i w kółko. 

4.My blood- Ellie Goulding
Piosenka która... pooodobno była w filmie "Kopciuszek", jednak ja zmuszona go obejrzeć z siostrą jakoś nie wychwyciłam jej pod czas filmu. Może to był ten moment w którym przysnęłam... no nie ważnexd Głos wokalistki niezastąpiony ;)

5. Make me wanna die
Pierwszy raz wpisałam w Google pytanie "Jakie piosenki polecacie?". Nigdy tego nie robiłam, bo raczej nie gustuję w muzyce słuchanej przez większość społeczności czyli typowe- "Słucham co tam w radiu leci". Jednak na tej piosence się nie zawiodłam, brawa dla gościa z gitarą :D

6. Mental House
Nowy utwór mojego niegdyś ulubionego zespołu. Czy tylko ja mam tak, że słucham czegoś po raz pierwszy i stwierdzam, że piosenka jest... ładnie mówiąc beznadziejna? Gdy ją usłyszałam, byłam załamana, że tak dobry zespół mógł wymyślić coś takiego. Słuchałam tej piosenki na siłę 5 razy w kółko... i podziałało :D Teraz nie mogę pozbyć jej się z głowy, cały czas męczę nią moje totalnie z zużyte, stare, dobre głośniki :)



To tyle w temacie. Starałam się napisać coś na szybko, więc może dlatego niewiele samej recenzji w recenzji. Kolejna Top 6 za miesiąc ;)



                                                                                           ~Ruby

2 komentarze:

  1. "On top of the world" bardzo mi się spodobało ^^.
    "My Blood" też fajne!Też chcę mieć taki wokal xd.
    Też mi się zdarza, że muszę posłuchać dobre 4 razy, żeby mi się spodobało :P.
    Idę googlować wincyj Imagine Dragons i czekam na kolejną odsłonę Top 6 :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do Courtship Book Tag - Zalotnego Tagu Książkowego.
    Szczególy znajdziesz tutaj: http://magicznakrainaksiazek.blogspot.com/2015/06/courtship-book-tak-zalotny-tag-ksiazkowy.html

    OdpowiedzUsuń